Tuesday, October 5, 2010

Boulevard of broken bees - Poster

Der nette Peter hatte mich vor einiger Zeit gebeten, ihm ein
Mr. Chong Poster zu zeichnen. Das hab ich nun endlich gemacht. 
Er mag‘s schwarz/weiß sagte er. Genau genommen sind es nun Graustufen geworden. Aber der soll sich ja nicht beschweren! Als ich überlegte, was ich denn in schwarz/weiß machen könnte, kam mir dieser Klassiker in den Kopf. In Kombination mit einem, wie so oft, leicht depressiven Mr. Chong. Wer das Poster noch haben möchte (jaaa, kostenlos) schickt mir einfach ne E-Mail an: sven_markert83(at)yahoo.de

Some time ago the nice Peter asked me to draw him a Mr. Chong poster. Well, I finally did. He'd like it in black and white he said, but in the end I made it using grayscales to be precise. He better not complain about it! While I was thinking about what to draw in black and white I remembered one of those old classics. I then combined it with a, like so often, slightly depressed Mr. Chong. Anyone who'd like to have this poster as well (yeees, for free) just send me an E-Mail to: sven_markert83(at)yahoo.de
 


1 comment: